Powertürk - Adrenalin (24 Kasım 2012)








SET 1 TRACKLİST 

 1.Mehmet Erdem – Hakim Bey 
2.Ajda Pekkan – Severek Ayrılalım 
3.Emre Altuğ – Resimdeki Gözyaşı 
4.Ebru Gündeş – Yaparım Bilirsin 
5.Tuğba Özerk – Kolay Değil 
6.Model – Dağılmak İstiyorum 
7.Murat Dalkılıç – Bir Güzellik Yap 
8.Demet Akalın – Rota 
9.Emir – Sudan Sebep 
10.Kenan Doğulu – Tutamıyorum Zamanı 
11.Gülşen – Seyre Dursun Aşk 
12.Ferhat Göçer – Ayrılsak Ölürüz Biz 
13.Sinan Akçıl – Şeytan 
14.Burcu Güneş – Bir Sevgi İstiyorum
SET 2 TRACKLİST 

1.Murat Boz – Hayat Öpücüğü 
2.Funda Arar – Zindan Geceler 
3.Tarkan – Aşk Gitti Bizden 
4.Ziynet Sali – Deli 
5.Mustafa Ceceli – Bir Yanlış Kaç Doğru 
6.Demet Akalın – Farkında Mısın? 
7.Serdar Ortaç – Ray 
8.Emir – Makina 
9.Ziynet Sali – Yanabiliriz 
10.Grup 84 – Şimdi Hayat 
11.Nil – Ben Dünyaya Çıplak Geldim 
12.Gökhan Türkmen – Bitmesin 
13.Ebru Gündeş – Seni İstiyorum 
14.Hande Yener – Bitmesin Bu Rüya




0 Yorum Yapıldı.. "Powertürk - Adrenalin (24 Kasım 2012)"

Yorum Gönder

 

Takipçiler

Translate

Yorumlar

Sayfanın En üstüne çıkI Love You Google :) Copyright © 2009 | Hitt music